środa, 24 lutego 2016

Metryczka do wymianek

Czas i na mnie - moja metryczka do wymianek. 

1. Nick/imię
Dasanda 

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz? 
Trudno powiedzieć... jest wiele rzeczy, które podziwiam...
Nie przepadam za serwetkami - nie mam gdzie ich eksponować. Niestety na obrazki również nie mam miejsca - swoich mam tyle pochowanych, choć staram się je wymieniać co jakiś czas.
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
W czym jestem najlepsza to chyba każdy musi sam ocenić. Wszystko co robię staram się, aby było jak najlepiej wykonane. Staram się nie ograniczać, bo lubię wszystkiego spróbować. U mnie na blogu znajdziecie decoupage, biżuterię, po trochę scrapbookingu, sutaszu, hafu krzyżykowego, innych dekoracji... Jednak najwięcej radości daje mi rysowanie i malowanie. Pastele suche czy olejne, farby akwarelowe, czy akrylowe, węgiel, kreda czy ołówek, kredki nie są mi obce. Niestety w ostatnim czasie jakoś to zaniedbałam.
4. Trzy ulubione kolory to…..
Trudno powiedzieć, bo uważam, że to wszystko zależy jak dany kolor jest wykorzystany i do czego. Jednak lubię czerń, biel, brąz, krem, granat, zieleń morską,... W każdym, razie nie przepadam za pomarańczem, żółcią, różem, jasną czerwienią.

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Nie przepadam za pomarańczem, żółcią, różem, jasną czerwienią, a na pewno nie lubię jaskrawych kolorów.
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Przydasie bardo lubię, zresztą jak większość osób, które coś tworzą.  Im więcej, im różniejsze tym nasze rzeczy są ciekawsze. Wydaje mi się również, że gdy mam coś nowego to daje większą mobilizacje do stworzenia czegoś nowego. Jednak wiem, że do szydełka i robienia na drutach to chyba nigdy się nie przekonam, próbowałam wiele razy i na tym się zakończyło.
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Bardzo lubię biżuterię i mam jej bardzo dużo, tylko mam mały problem, mam uczulenie na nikiel i większość siedzi w pudełku.
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Lubie prostotę, ale czasem trochę wariacji też może być w małych detalach. Jeśli chodzi o mieszkanie to raczej stonowane kolory kremy, brązy szarości, choć lubię wyraźniejsze akcenty. Podobnie jest z ubiorem raczej, czerń, granat, biel... choć czasem i coś w wyraźniejszym kolorze też się znajdzie. Bardzo lubię kwiaty.
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Nie lubię herbat smakowych, owocowych czy z przyprawami. Kawy z reguły nie piję, czasem tylko okazjonalnie i to zwykłą parzoną, bez dodatków. 
10. Ze słodyczy to ja najbardziej lubię ...
to co ma orzechy :) Słodycze powinno się ograniczać, ale za to bakalie... mniam mniam.

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Nie miałam bym nic przeciwko, i chyba każda, nawet dla dzieci, czy lektura szkolna - choć ich mam kilka. W każdym razie raczej nie romans.
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Bardzo lubię kosmetyki wszelkiego rodzaju. Mam ich dużo i wciąż bym coś kupowała nowego. Jakiś płyn do kąpieli, lakier do paznokci zawsze miło widziany jest u mnie.

 13. Chciałam jeszcze dodać....
Jak mi się coś przypomni to dopiszę....

Listę wszystkich osób, które już coś takiego zrobiły znajdziecie na blogu Hubka38 - Biżuteryja


Zapraszam te osoby, które jeszcze nie zrobiły czegoś takiego, aby skorzystały z pomysłu Hubki. Tak na prawdę może to być bardzo przydatne podczas brania udziału w różnych wymiankach, czy po prostu jakbyście chcieli obdarować kogoś w inny sposób. 


Pozdrawiam
Dasanda :)

3 komentarze:

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)